10 de setembro de 2006

Whoa

Whoa

I've hoped for change,
it gets better everyday
I've hoped for change,
but still I feel the same

There's something wrong,
cause everybody knows
That we can do this on our own

And we've got everybody singing
Whoa, whoa, whoa, whoa
We've got everybody singing
Whoa, whoa, whoa, whoa

We're doing fine
And it gets better every time
We're doing fine
But I'll let you decide

There's something wrong,
cause everybody knows
That we can do this on our own

And we've got everybody singing
Whoa, whoa, whoa, whoa
We've got everybody singing
Whoa, whoa, whoa, whoa

And I'll confess
That I can be a little selfish
Yeah I'll admit
I don't want you to help me through this
I don't want to start over again

And we've got everybody singing
And we've got everybody singing
Whoa, whoa, whoa, whoa
And we've got everybody singing
Whoa, whoa, whoa, whoa

And I'll confess
I can be a little selfish, I can, I can
Yeah I'll admit
I don't want you to get me through this
I don't want to start over again
Whoa

Eu esperava por mudança
Está ficando melhor a cada dia
Eu esperava por mudança
Mas ainda continuo sentindo o mesmo

Existe algo errado
Porque todo mundo sabe
Que nós podemos fazer isso sozinhos

E tínhamos todo mundo cantando
Whoa whoa oh whoa whoa oh
E tínhamos todo mundo cantando
Whoa whoa oh whoa whoa oh

Estávamos indo bem
E fica melhor a cada momento
Estávamos indo bem
Mas eu deixarei você decidir

Há algo errado
Porque todo mundo sabe
Que nós podemos fazer isso sozinhos

E tínhamos todo mundo cantando
Whoa whoa oh whoa whoa oh
E tínhamos todo mundo cantando
Whoa whoa oh whoa whoa oh

E eu confessarei
Que eu posso ser um pouco egoísta
Yeah, eu irei admitir
Eu não quero que você me ajude nisto
Eu não quero recomeçar novamente

E tínhamos todo mundo cantando
E tínhamos todo mundo cantando
Whoa whoa oh whoa whoa oh
E tínhamos todo mundo cantando
Whoa whoa oh whoa whoa oh

E eu confessarei
Que eu posso ser um pouco egoísta, eu posso, eu posso
Sim, eu irei admitir
Eu não quero que você me ajude nisto
Eu não quero recomeçar novamente
© Copyright 2012. Design by Your Paramore